Det är något magiskt med fredagar

Dagens; Jeans från Crocker, strumpor från H&M, tröja från H&M, tjocktröja från Peak Performance.
Hej sockerpluttar! Kom nyss hem efter en låååång dag i skolan osv. Vi började 08.35 och slutade 15.10, drygt som in i lingonskogen. Haha. Hade det i alla fall grymt kul med Diana & Jacinta, garvar aldrig så mycket som i deras sällskap. Var även med Tilde, Atena, Catrin och några fler på rasten. Min engelskalärare pratar skitfort, hon kommer från New york.. Och min so-vikarie hade en asäcklig näsa och en hårig mage. Och jag satsade som fan på bilden, men i slutet av lektionen sa läraren "Ni vet väl att jag inte kommer bedömma er i den här uppgiften?" Man bah yeeeeeeah. Men annars var dagen bra och kul och gick rätt fort trots allt! Efter skolan var jag med Julia, Jacinta, Vilma & Maddelene ett tag. Vi var vid Philips gård och gungade.. Hehe, nolifers kommer här! Men nu ska jag och mamma laga mat, vi ska baka pizza! Hemmagjord pizza in my ♥ Tror jag bloggar lite mer senare, efter maten typ. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0