Du har rätt när du pekar ut dina brister, faktiskt.

Hej, idag mötte jag upp Julia runt halv elva, oouf tidigt! Gjorde även ett tidsinställt inlägg. Det där om min vecka ni vet? Hoppas det uppskattades. Idag har vi mest trängt oss på en varm buss, och inte haft det sådär jätteroligt.. Vi köpte mackor på Coop i Jakobsberg som smakade helt okej, sen Pucko. Och åt min första Läkerolask (haha ja, jag älskar dem!) Sen februari, har inte fått äta läkerol.. För jag missbrukat det typ. Men någon gång skadar det väl inte att köpa ändå? Ja, så det var lite om min dag.. Ligger helt död med datorn i knät, har ätit ett äpple men ska ta något att dricka också. Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0