fjärde augusti

Hej och förlåt för dåligt uppdaterat idag!
Har åkt båt hela dagen och kom hem för inte så jättelänge sen. Under resan ramlade mitt Canon EF 50 mm-objektiv i golvet i en våg, blev såklart sjukt ledsen. Mamma och jag ska åka in imorgon och se om det går att laga, annars får jag ett nytt. :) Tur det i alla fall, har ju två fotograferingar i helgen och behöver det objektivet då! Rekommenderad verkligen till porträttfotografering.
Men ja, annars då? Har ätit kräftor till förrätt, mums! Men har lite kort "kräfttålamod" , så det blir bara att jag äter stjärten, klorna går ju aldrig av! Haha, men som kompensation på att jag uppdaterat så dåligt blir det någon form av videoinlägg ikväll. Det gillar ni va?
Massa pussar till er! ♥


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

svar: lagt till dej nu

2011-08-04 @ 21:11:34
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0