Födelsedagspresent

Detta objektivet önskar jag mig i födelsedagspresent, det är ett teleobjektiv. Objektivet är 70-300 mm och kostar endast 1500 kr. Objektivet är från märket Tamron, vilket är ett väldigt prisvärt märke som samtidigt håller sitt löfte att tillverka objektiv med hög kvalité. Har sett många fotobloggar som äger något Tamronobjektiv, och bilderna får superbra upplösning. Jag vet inte om man kan ta bilder med det här utan stativ, med tanke på att det är 70-300 mm. Men jag är nog rätt stilla på handen.
Vad tror ni - Kan man använda det här objektivet utan stativ? (:
Detta är ett tidsinställt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0