Mira I

Hejsan. :) Idag har jag fotat mira, tyvärr tog kamerabatteriet slut ganska snabbt. Så jag ska ladda kameran när jag har skrivit klart det här inlägget. Men ja, några fina bilder fick vi i alla fall! Vi var i Vällingby, så sen gick vi och åt. Jag köpte en macka på Pressbyrån och ett äpple. Lite senare köpte jag choklad också.. Mihih, så typiskt mig, eller hur? :$ När vi hade ätit gick vi runt och kollade i affärer, och pratade och sånt. Så enligt mig var dagen lyckad. Jag var tvungen att dra hem runt fyra, och då tränade jag med pappa. Jätteskönt, fast det var ju väldigt varmt men aja. Eventuellt ska jag gå på grönan med Mira också, och då blir det imorgon eller på tisdag. Superkul! Men jag antar att ni är sugna på bilderna så here you are. ♥
Även om vi bara hann ta typ 100 bilder, så är jag rätt nöjd med resultatet! Jag älskar Miras hår, haha.
Och eran åsikt då? :)
Förresten, glöm inte att delta i min tävling till fantastiska priser ;d Klicka hääääär!

Kommentarer
Postat av: neli

härligt =)



jo tack, det är bara bra med mig hihi. lite huvudvärk bara, men det går =)

2011-08-13 @ 18:17:08
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0