Good afternoon ms läsare

Fråga mig inte vadfan jag håller på med på bilderna..

Chattar lite med Jacinta på facebook, hon går ju i min klass! Trivs så himla bra i Engelska skolan, den är verkligen bra. Kom hem från min träning för.. En timme sen ungefär, har duschat och ätit. Träningen gick bra, Camilla körde hårt med oss så efteråt stank vi alla som ruttna skunkar. Haha, men det var kul.
Imorgon ska jag bara gå i skolan halva dagen, jag ska till tandläkaren och kolla nötterna sen. Ska bli roligt, inte ett dugg ironisk. När Paulina sen har slutat skolan tror jag att jag ska träffa henne, och kanske någon mer? Roligt i så fall! Men nu ska jag tvätta bort mitt smink och borsta nötterna så jag har det gjort. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0