Jag ska ta upp bloggandet igen!

En dålig webbcambild från just nu.
Hej! Är så dålig på att uppdatera, har tappat bloggsuget lite.. Men jag ska försöka hitta det igen. Sålänge bloggar jag för eran skull! Har nyss duschat, smörjt in mig med brun utan sol och satt på mig pyamas. Mysigt! Är rätt redo för imorgon, första skoldagen i en helt ny skola. Ska stå vid Julias dörr klockan åtta imorgon, sen möter vi upp Tilde och tar bussen till skolan. Börjar kvart i nio, men det är ju alltid rätt bra att vara där lite före när allt är nytt. Ska bara bestämma kläder till imorgon också. Efter skolan har jag planerat att fota, och sen har jag träning, kickboxning. Ska bli hur roligt som helst nu när jag tränar med 98or-95or. Är ju 99a så skulle egentligen inte fått flytta upp, men Camilla (min tränare) tyckte jag kunde göra det ändå :) Kommer ha två tränare och det är Camilla & Lennart. Tror det blir bra! :) Kommer bli en rolig vecka, i helgen är det bara jag och mamma hemma och så ska vi göra hemmagjord pizza på fredagen. Så jag hoppas att Engelska skolan är bra, men det tror jag!
Har ni redan börjat skolan? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0