Lasange, Engelska skolan, stallet och mira

Riktigt het bild, just nu!
Statistiken luktar apa. Dagen var rätt seg faktiskt. Vi gick igenom schemat tusen gånger, regler och massa sånt. Och så hade vi aktiviteter och jag lärde känna Frida lite mer, och några andra tjejer & killar som jag har glömt namnet på.. ;) Imorgon börjar schemat på riktigt och det ska bli riktigt skönt. Komma igång med allt igen, slippa allt regelsnack och sånt. Alla vet att man inte ska mobba folk, liksom det är ju självklart? Men man fattar ju varför dem tar upp det ändå. Har redan hört en kille bli mobbad.. För att han är liten och svart, och inte kan så bra svenska. Omogna jävlar som håller på!
Snart ska jag i alla fall äta lasange och sen ska Mira komma hem till mig. Ska ju rida idag så hon ska följa med och kolla det :) Ska bli roligt! Hoppas vi börjar träna på olika saker idag och inte bara rida ut, det är så tråkigt! Uppdaterar nog mer innan jag åker, vill få upp statistiken idag. Vad händer? Såhär lite läsare har jag inte haft sen jag startade bloggen. Kram till er i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0