Min dag i bilder!

Många läsare bad mig blogga så här kommer ett litet inlägg.. :)
Vaknade och gjorde lite fula miner, åt frukost, fixade mig och åkte iväg på en tråkig biltur med familjen.
Tog lite kort i bilen, hade tråkigt och orkade inte lyssna på mamma & pappas babbel om.. Ja hehe, jag lyssnade som sagt inte!
Mamma och jag hade tråkigt inne på.. Någon tråkig affär och mamma ville ha en ny profilbild. Där satt den! Dock inget bra ställe att fota på inne i en tråkig gubbaffär..
Åt lunch på en restaurang och tog även lite mer egobilder.. Haha, me like! Synd bara att filuren bredvid mig hade mage att tränga sig in i min kungligt vackra skapelse!
Åkte till Sollentuna centrum, mamma och pappa skulle köpa turkiska kräftor och jag hårfärg. Hårfärgen hittade vi efter 76 minuter och 20 sekunder. Kräftorna hittade vi efter några timmars letande i typ 8 olika centrum?
Tänkte även vara snäll mot mina läsare för en gång skull.. ;) Nej, men då la jag upp en bild på min kära moder! Hon har inte potatisnäsa, inte lika stor i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0