Ni börjar hitta tillbaka

Juste, har inte gett er bilderna från Grönan, första gången för i år! Ni får två mobilbilder.

Godmorgon! Vaknade tidigt för en gång skull men det är ju rätt bra för att vara jag. Gick å andra sidan och la mig tidigt igår, så det kanske är därför. Har ätit en god frukost och ska snart fixa mig, borsta nötterna och klä på mig. Ni börjar hitta tillbaka hit! Blir riktigt glad när jag ser att statistiken höjs för varje dag. Snart är jag tillbaka på toppen. :) På bilden ovan var jag förresten blondin, passar jag i det, vad tycker ni sötnosar? ♥ Och så kommenterade en anonym om min lilla bild, det var inte Tilde & Vilma, utan jag och Vilma.. ;) Haha, men nu ska jag nog ringa Julia. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0