Viktig fråga

Vill tillbaka!
Godkväll.. ;) Jag kom nyss hem, har varit ute med Julia. Sen träffade vi Vilma-Pilma och Freja också. Spelade även in videoinlägg som ni ska få se ! :) Har tänkt att kanske göra om bloggen, till en vardagsblogg. Lägga ut bilder men mest skriva om min vardag, musik, mina träningar, tips, allt sånt liksom. Göra bloggen jätteintressant om olika saker. Men jag ska inte byta namn! Jag vill ha kvar den här bloggen för det går rätt så bra för den. Men inte ha en enbart fotoblogg. Såklart kommer det foton också :) Men inte lika mycket "systemfoton", för det är kul att skriva om vardag också. Vad tycker ni - Ska jag skriva om min vardag och massa annat istället? ♥ Då lovar jag att uppdateringen blir bättre.. Kommentera nu!

Kommentarer
Postat av: Mira

Yeees, vardagsblogg. :D

2011-08-22 @ 21:53:19
URL: http://mirawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0