Före - efter

Innan redigering. Bild på Lilly, Julias lillasyster.            Efter redigering. Har som ni ser ändrat ljuset,
Så galet söt! Mihihi med fingrarna i munnen också! :D  Det kan jag visa er hur man gör någon gång. ;)

Innan redigering. Bild på en blomma, ni skulle             Här har jag heeelt gjort om bilden. Ändrat helt färgen,
nog inte kunna gissa er till att denna blomma             kontrasterna och ja.. Fått det lite mer gammeldags. :)
befinner sig i en blomkruka. Men det gör den! :D

Vill ni att jag ska lära er om redigering steg för steg? (:
Jag är själv skitdålig på det men det får väl duga. ;)
Vad tycker ni om min redigering? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0