Iphone 4

Hej! Ligger i min säng i båten och messar mest. :) laddar även ner lite appar till min Iphone4 som jag fick idag! Berättar mer om det i ett annat inlägg och om vad jag mer köpte idag. Spännande va? ;) Jag är ju så grym. Detta blir ett dock ett bildlöst och tråkigt inlägg då jag inte har kommit på konsten att ladda upp bilder när jag mobilbloggar. Ska försöka ta reda på det. ;) Förresten, kommer inte uppdatera så bra några dagar, vi ska ligga i naturhamn vilket betyder noll internet. Tråååååkigt. Föräldrar ibland alltså, hur tänker dem? Aja, nu ska jag messa lite och sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<"https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2871247/images/2011/kbry_160906712.jpg">
RSS 2.0